Browserul Google Chrome va bloca reclamele începând cu 15 februarie. Iată cum va funcționa

Browserul Google Chrome va bloca reclamele începând cu 15 februarie

Google a publicat ieri informații noi despre inițiativa sa, anunțată încă de la jumătatea anului 2017, de a bloca reclamele în browserul pentru internet, Google Chrome.

Reacția companiei americane în acest sens, este mai mult decât normală, dacă ținem cont că reclamele sunt principala sa sursă de venit iar pentru a întreține afacerea va trebui să controleze acest mediu, pentru a livra consumatorilor o experiență plăcută de navigare.

În plus, statisticile arată că utilizatorii de internet folosesc din ce în ce mai mult programele și extensiile care blochează reclamele, iar această situație a început să preocupe.


Așadar, Google își dorește pentru utilizatorii internetului o experiență plăcută și discretă, fără anunțuri enervante. Începând cu 15 februarie va începe să blocheze toate anunțurile de pe site-urile web afișate în browserul Chrome (inclusiv anunțurile proprii de tip AdSense), dar numai dacă acestea sunt de tip intruziv și enervant și site-ul web nu promovează și nu respectă standardele Google pentru conceptul "Better Ads". Cu alte cuvinte, dacă un site afișează anunțuri intruzive și enervante, el va fi redat de browserul Chrome fără ele, până când situația va fi remediată de administrator.

Citește și:
Vorbim aici despre acea categorie de reclame în care intră cele care se afișează pe toată pagina și acoperă conținutul, de reclamele care rulează cu sunet sau care nu pot fi închise ori când sunt atinse redirecționează spre o multitudine de pagini.

Administratorii de site-uri web pot verifica dacă acestea respectă standardele Google în ceea ce privește reclamele, folosind instrumentul Raport despre experiența privind anunțurile.

Mai multe detalii despre conceptul "Better Ads" poți găsi AICI.

Niciun comentariu:
Write comentarii