Campania Black Friday la Media Galaxy durează o lună începând cu 20 octombrie


Acum că eMag a făcut pasul anunțându-și campania Black Friday de anul acesta pentru 18 noiembrie, Media Galaxy ia atitudine și dă detalii despre propria campanie Black Friday.

Cei de la Media Galaxy ne-au obișnuit cu tipare diferite pentru acest gen de campanii, am văzut la ei Black Friday de vară, de toamnă și de iarnă.

În articolul de ieri despre campania similară a celor de la eMag explicăm că: "Black Friday (Vinerea Neagră) este ziua care urmează Zilei Recunoștinței în Statele Unite, și care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Deoarece Ziua Recunoștinței este ultima zi de joi din noiembrie, Black Friday cade în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. Black Friday este cea mai aglomerată zi de cumpărături din Statele Unite".


Media Galaxy nu se încadrează în tipare nici de data asta și vor organiza Black Friday timp de o lună, în perioada 20 octombrie - 23 noiembrie.

Se pare că pregătirile au început în urmă cu 6 luni și s-au făcut investiții în optimizarea site-ului, în infrastructura hardware și s-a asigurat un stoc suficient de produse.

Astfel, vor fi mai multe runde de promoții a câte 7 zile. Prima rundă se desfășoară între 20 – 27 octombrie, iar runda finală urmează a fi și cea mai mare între 17 – 23 noiembrie.

Declarația oficială făcută de Carmen Capitănescu, Marketing Director Media Galaxy:

Campania de anul trecut a fost foarte bine primită de clienții noștri, cărora am putut să le oferim o experiență cu adevărat completă și plăcută de reduceri semnificate. Am scos din ecuațieașteptatul dinainte de Black Friday, trezitul cu noaptea în cap, statul la coadă și bătaia pe produse sau lipsa stocurilor. Considerăm că Black Friday este o oportunitate excelentă prin care să le propunem clienților mai mult decât prețuri foarte bune la mii de articole, asigurându-le timp suficient pentru a cântări deciziile de achiziție, dar și serviciile necesare pentru realizarea unei achiziții complete (soluții de finanțare; rezervare online – cumpărare offline; asistență 24/7 prin call center etc). Avem stocuri și ne-am pregătit temeinic pentru a ne asigura că toate comenzile sunt onorate în cel mai scurt timp și că oamenii nu vor fi nevoiți să se înghesuie în magazine pentru a cumpăra produsele dorite. Pe primul plan pentru noi este satisfacția cumpărătorului”.

Genul acesta de campanii sunt momentul potrivit ca să achiziționăm un telefon Android nou, această categorie de produse reprezentând un segment important din lista produselor cu preturi reduse și revin cu același sfat: urmăriți prețurile din timp și cu atenție, discuțiile despre reduceri false sunt inevitabile.

Sursa: ZF

Niciun comentariu:
Write comentarii