Orange România - venituri în creștere cu clienți mai puțin



Consumul de date mobile 4G a crescut de patru ori în primul semestru din acest an, iar numărul de terminale 4G din reţea s-a dublat, anunţă Orange România. În prima jumătate a anului 2016, Orange a vândut cu 32% mai multe smartphone-uri decât aceeași perioadă a anului trecut, iar ponderea clienților care deţin un astfel de telefon a crescut de la 54% anul trecut, la 68% anul acesta.

Orange are o acoperire 4G care a ajuns la 74% din populaţia totală a ţării şi 96,5% din populaţia urbană, precizează compania.

Veniturile Orange România au crescut la 476 milioane de euro în prima jumătate a acestui an, cu 4,9% mai mult faţă de nivelul de 454 milioane de euro din perioada corespunzătoare a anului trecut, datorită creşterii numărului de abonamente şi consumului mai mare de date mobile, potrivit rezultatelor financiare publicate marţi. Numărul clienţilor a coborât sub 10 milioane, un minus de 163.000 la 30 iunie faţă de 31 martie.


Numărul clienţilor Orange România a coborât la 9,846 milioane la 30 iunie, cu 163.000 mai puţini faţă de nivelul de 10,009 milioane raportat la 31 martie, respectiv cu 331.000 mai puţini comparativ cu cifra de 10,177 milioane de clienţi înregistrată la 31 decembrie 2015. Aproximativ 1,6 milioane de clienţi utilizează serviciile 4G.

Orange este cel mai mare operator de telefonie mobilă din România după numărul de clienţi şi cifra de afaceri. Principalii concurenţi ai companiei franceze în România sunt Vodafone (Marea Britanie), Telekom (Deutsche Telekom - Germania) şi Digi Mobil (RCS & RDS).

Niciun comentariu:
Write comentarii